El mes vinent farà un any que es va agrupar tota l'oferta dels productes de TMB adreçats a visitants sota la marca: Hola Barcelona. La plataforma que aglutina el conjunt de serveis de mobilitat concretament per al públic que no resideix a Barcelona.
Hola Barcelona es va crear amb la finalitat de resoldre les necessitats de mobilitat dels turistes a través de canals específics, i paral·lelament ampliar els ingressos de l'empresa per aquest concepte i esdevenint així un referent del transport d'oci a la ciutat.
L'organització facilita l'identificació del ventall de productes que s'adeqüen a les necessitat de cada client, aquest troba més fàcil la mobilització per la ciutat, cosa que afavorirà a millorar la seva experiència com a visitant i com a usuari.
Quins productes trobarem dintre de la marca paraigua Hola Barcelona? Hola Barcelona engloba transports turístics, els títols de transport per a visitants, la botiga electrònica, diferents webs, xarxes socials, una aplicació mòbil i una àmplia gamma d'accions de màrqueting.
Les vendes dels productes i serveis Hola Barcelona ha incrementat un 15,7%. El producte que lidera aquest creixement és l'abonament per dies Hola Barcelona Travel Card, amb un 33% de vendes.